Kızlar hastahaneye gittim normalde 36 fakat 38 gozukuyo 3200kgram 47 cm önde gidiyo dedi.ilk defa su fazlalığı dedi karpuz kavun yiyomusun dedi doktorum yiyorum dedim ya ondan yada şeker var dedi açlık tokluk şekeri yapılacak bebekte bişey varmıdır korkuyorum😔