Cananasel Merhabalar arkadaşlar, 26+6 dayız. 1haftaya yakındır çok sıkışmış gibi hissediyorum fakat bir gidiyorum afedersiniz damla damla geliyor. İç çamaşırım da da ıslaklık oluyor eskisinden çok akıntı diye düşünüyorum ama sizlere de danışmak istedim kontrolüm pazartesi.
edasteff Cananasel bebek büyüdükçe mesaneye olan baskı arttığı için idrar varmış hissi olması normal diyorlar
Cananasel AdaninAnnesi enfeksiyon hiç aklıma gelmemişti, suyun gelmesi değildir diye dua ediyordum ama sanırım onu hissetmemek mümkün değilmiş çok geliyormuş.