KumsAlyaa Hsg çekildim doktor tüpler açık dedi ama rahimde yarı perde var ama bu sıkıntı değil dedi ameliyat şuan önermiyorum dedi bu durumda olup hamile olanlar oldu mu bana yardımcı olabilir mi lütfen.
Esrakin KumsAlyaa Korkma cnm banada başta rahimde perde vae dediler cift rahim dediler bir suru sey dediler ama 21 haftalik hamileyim hamileligim baslari hep kanamam vardi seklaj oldim rahme dikis attilar surekli yatiyorum iyi bir doktora git ama
nlycltk KumsAlyaa benimde vardı düşüklerim olmuştu daha doktor görmemişti düşükten sonra profa gittim direk el ile muane de perden var dedi hsg falan çekildim sonra histeroskopi gerek dedi ve düşüğüm geçen sene şubatta olmuştu ve daha sonra hamile kalamadım bu şubatta histeroskopi oldum mayısta hamile kaldım 12 haftalığım şuan
Minnosun KumsAlyaa için rahat olsun canim benimde öyleydi ben doğum yaptım sadece hamile kalırsam dikkat edeceksin bana Dr erken olur dedi düşük olur dedi birde sezeryanla olursun dedi şükür 10 yıl önce oğlumu kucağıma aldım 3yil öncede ameliyat oldum şimdi de hamileyim
Eses0707 KumsAlyaa benim de aynı şekilde hatta perde yarım da değil tam derin bir perdem var şu an 27 haftalık hamileyim çok şükür bir sıkıntı yok ama hamileliğim zor geçiyor sadece ilk 12-14 haftaya kadar kanamam oldu düşük riski vardı 22. Haftadan beri de perdeden dolayı erken Doğum riskim var sürekli istirahat halinde olmak lazım yatmak lazım o kadar
KumsAlyaa Esrakin valla iyi doktor özel gidiyorum ama bilmiyorum yarı perde ne demek anlamadım ve bana ameliyat önermiyorum dedi
nlycltk KumsAlyaa benimki yapalım dedi iyiki de olmuşum gerek duyarsa göbekten tek delik girer laparoskopi yaparım demişti ama gerek kalmadı histeroskopi yaptı hemen mayısta hamile kaldım
221120 Benim rahmim kalp şeklinde ve 32+6 haftalık gebeyim. 2 gün önce kontrolüm vardı ve doktorum diğer kontrole 1 ay sonra gelmemi, rahim ağzımda açılma veya yumuşama olmadığı için erken doğum olacağını düşünmediğini söyledi 🤗
KumsAlyaa 221120 canım bana y gibi duruyor dedi ama tam y değil üst tarafta hafif yarı perde var dedi ama ameliyat önermem bilmiyorum ki valla ne yapsam hamilelik olup düşük olursa o zaman aldırırsın dedi yani hsg ye dayanadım bugün düşüğe nasıl dayanıcam
221120 KumsAlyaa benimde öyle, tam olarak y değil hafif yukarıdan basıklık var dedi ve bebeğim çok şükür zamanla alanını genişletti şuana kadar bir sorun yaşamadım ben. Kafanızın rahat etmesi için 2-3 farklı doktora görünün isterseniz
Sureyya1 KumsAlyaa uterus bikornuat bi ama rahim sekliniz oyleyse pek ameliyat onermiyolar benimde oyle cunku ameliyat onermedi uc doktorda gebelige engel degil dediler
KumsAlyaa 221120 canım ben hsg de acayip kasıldım çığlıklar attım acaba o kasılmanın etkisinden de öyle çıkmış olabilir mi yani doktor da ameliyat önermiyorum dedi zaten ameliyatlık bir durum değilmiş ordan kesip alıyorlarmış istersek kamerayla girip ama ben şuan önermiyorum dedi
Gulll07 Benm arkadasım 34 haftalıkken bebeğini kaybetti bu yüzden. Rahminde perde olduğu sonradan ortaya çıktı. Ameliyat oldu şu an yine hamile. Ameliyat nasıl önermiyormuş anlamadım. Bence başka bi doktora daha gidin.
KumsAlyaa Gulll07 yarım perde olduğu için önermiyorum dedi hani üsten biraz basık bende ki o da zaten kamerayla girip kesiyoruz üst kısmı dedi ameliyat Bile denilemez dedi başka doktorlarada gideceğim
KumsAlyaa Sureyya1 canım raporu henüz alamadım dün çekildiğim için doktorun dediği şu tüpler açık sadece rahimin en üst kısmında hafif basıklık var yani y gibi ama tam değil ortası geniş dedi burda gebelik olabilir spermler içeri girebilir ama dedi ki gebelik olup bu sebeple düşük olursa o zaman burayı kestirip aldırırsın ama şuan gerek görmüyorum kestirip aldırsanda tekrar oluşabiliyor dedi