hatkaya Kizlar selam, Bugün 35 + 4 oldum NST ve diğer herşey normal oğlum 2.790 grammiş normal doğum için 15 gün sonra belli olur son 1 ay kaldı sizlerde durum nasıl ? Normal doğum kilo sebebiyle olur mu ki ?
teletabi hatkaya doğum pozisyonunda değildir belkide o yüzden öyle söylenmiştir yoksa doğum şeklini etkilemez kilosu. Benimde oğlum 38+2 de normal doğum ile dünyaya geldi. 2930 du kilosu 🦋
Nelmali hatkaya doktor bana 39. Haftada muayene edeceğini dogumun şekline oyle karar verileceğini söyledi ama normal kontroller haftalık oldu 34+5
hatkaya teletabi Uygulamada 31 gün yazıyor daha var doğuma bilemedim henüz çatı muayenesi de olmadım herşey yolunda şekerden kaynaklı biraz iri olacak 15 gün sonra bakarız ortalama haftalık 250 Gr alıyor dedi hepsi bu.
baby_mama Bize doktorumuz ilk 4′ü geçerse sezaryen yaparız demişti, sonra çatı muayenesinde çatın çok uygun 5′e kadar doğurursun dedi ama şaka olarak mı dedi ciddi miydi bilmiyorum 🤷🏼♀️ neyseki benim oğlan gününü doldurmadan 38+0 da 3750 olarak doğdu.
hatkaya baby_mama çatı muayenesi yapmadılar henüz sanırım ondan 15 gün sonra bakarız duruma göre dediler… çok kilo almaması lazımmış… neyse ki saglikli olsunda. Çok teşekkür ederim.
PurpleTail hatkaya benim bebeğim de 34+2de 2700 gr ve doktorum iri bir bebek normal doğum zor dedi, başka bir doktora gittim catı muayenesinden sonra karar veririz ama kalori alımını azalt sana değil bebeğe yarıyor dedi. Yani son haftalarda dikkat etmek lazım kiloya.