Bukre_01 Selamun aleykum,henüz 1 aylık bebeğinde gaz sancısı için bugün sağlık ocağında damla yazdırdım metsil adlı bi damla yazmışlar, aynı çocuklar için ateş düşürücü şurup gibi kokusu kıvamı falan bu damlayı kullandınız mı? Ne kadar etkili acaba?
Dyggfrkn Bukre_01 benim kızımda da kullandık metsil gaz damlasini birde zingo diye vardı gaz sorunumuz çok olmamıştı oğlumda da inşallah olmaz kullanacam yine
esraizmirli Bukre_01 daha çok gaz yaptı benim bebeğimde işe yaramadı nurse harveys kullandım ben pahalı ama verilen parayı hakediyor
ilkbebekannesi Bukre_01 Ben hiç memnun kalmamıştım tavsiye üzerine almıştım.Sonra doktorumun tavsiyesiyle Nurse Harvey’s’e başladım günde üç kere yarım çay kaşığı ver demişti doktorum. Benim bebeğim gece gaz ıkınmasından dolayı derin uykuya dalamıyordu,kızarıyordu morarıyordu ama gazı bir türlü çıkmıyordu. İlk 1 hafta alışma süreci oldu.Maşallah diyeyim 3 haftadır hiç yok gaz problemimiz.Hem en doğal içeriklisi oymuş doktorumuz öyle söylemişti.Bir de en az 1 hafta kullanmak gerekiyormuş ona göre etki edip etmediği anlaşılıyormuş.
Sevilss Bukre_01 Metsil hala var mı ya kolik olanlarda falan asla işe yaramıyor bence saçma bir gaz ilacı boşa zaman kaybı içirme başka markalar al
esraizmirli Taze_gebe kolik bebektir benimde öyleydi gaz ilacı etki edene kadar ağlıyordu durmadan saatlerce ama hepsi geçiyor ☺️
esraizmirli Taze_gebe maşallah 🥰 40tan sonra azda olsa düzeliyor bende çok çektim hergün akşam 5te bir ağlamaya başlardı gece 12ye kadar kesintisiz ağlardı çok yıpranmıştım ama şuan 3,5 aylık şükür düzeldi tabi şuanda uyku problemi var mesela ama sürekli ağlamasından iyidir yani😁😁
Taze_gebe esraizmirli evet hem çaresizlik hem yorgunluk fena oluyor😓 saatlerimiz aynıymış bizim de düğmeye basılmış gibi o saatte başlıyor inş düzelir tüm sıkıntıları yine de allaha şükür çaresiz dert vermesin😰
Bukre_01 ilkbebekannesi aynen benim bebeğinde öyle dançı dan uyuyamıyor ıkınsada çıkaramıyor ama henüz çok erken biliyorum daha 1 gün kullandım gaz damlasını sanki biraz iyi geldi gibi Maşallah dün rahattı ama ayriyeten acı elma yağı da kullandım artık hangisinin etkis oldu bilmiyorum