Burcu-Demir01 Kızlar merhaba 27+4 haftalığım doktorum amniyosentez suyunun biraz fazla olduğunu söyledi şeker testi yapıldı normal çıktı şeker yüklemesine gerek yok dedi bu durumu yaşayan var mı ? Neyden kaynaklı olabilir acaba 😒
Ballimiz Burcu-Demir01 ben şuan 29 haftalığım 20.haftadan beri suyum fazla hala da düzelmedi ayrıntılı ultrason da çok şükür bir sıkıntı görülmedi sadece çok kasılmam ve karnım çok sert bebek aşağda sürekli erken doğum riskim var kaç haftadır dinleniyorum bol bol senin ne gibi sıkıntıların var
Mimhb Burcu-Demir01 benimde fazla denmişti. Doktor kavun, karpuz yeme dedi fazla şekerli olduğu için.
Burcu-Demir01 Ballimiz kan tahlili aldılar yarım saat sonra doktorum aradı sonucun 81 çıktı gayet iyi şeker yüklemesine gerek yok dedi
Ballimiz Burcu-Demir01 bende aynı kan tahlili versem olur mu acaba şeker yüklemesi aç karna oluyor ve midem çok hassas aç karna asla sulu bişey içemem içsem bile afedersin hemen çıkarırım
BirMuallime Ballimiz açlık tokluk şekerinizi baktırabilirsiniz tam sonuç vermese de yardımcı okur benim açlık şekerim yüksekti yükleme yaptırdım gebelik şekeri çıkmıştı ona göre yediklerinize dikkat edersiniz
Burcu-Demir01 Dilekcnkn valla hi şaşırdım doktora gitmeye korkar oldum artık senin doktorun me dedi peki düzelirmiymiş
Esraali Burcu-Demir01 normalde sabah 10 11 gibi biten ev işi bu saati buluyor saglık ne önemli insan değerini anlıyor
Dilekcnkn Burcu-Demir01 Yani şeker normalse bir sorun olmaz dedi sadece karnım sert oluyor ve öyle olunca ağrım oluyordu doktor su fazlalığından olabilir dedi o kadar