Su123 her şey yolundaysa su fln gelmiyorsa risk yoksa gerek yok doğum anında da öğrenirsin acilmani. Yok çatı muayenesi fln.. Beni hiç alttan muayene etmediler.aciklik ultrasonda da görülebilir. Geçen hafta ben talep ettim doğumu tetiklesin diye ama bu defaki doktor beni rahatlatıp muayene yapan biri olmadığı için kasildim bıraktı mal mal yüzüme bakti. Kaslar doğuma yakın yumuşar zaten bakarlar.bu haftaki dokturum çok iyiydi son haftam zaten bir şey olursa acilden gir alttan muayene eder alırlar doğuma dedi.