eezgitturk gebeliğimin başından beri kullanıyorum ben de. 3.87 çıkmıştı ilk bakıldığında. Lütfen ihmal etmeyin, kahvaltıdan 30-40 dk önce ilacı almanız gerekiyor. Bebeğin gelişimini çok ciddi etkileyebilen bir rahatsızlık. Düzenli kontrol ederler zaten bundan sonra da tsh değerinizi.