Deryanur kotu bir tablo cizmek istemiyorum ama benm annem beni normal dogurdu carpintisi taşikardi rahatsizligina donustu kalp kapakcigi kan sizdirmaya basladi ve kalp pili takildi 11 yasima kadr annemi gormedim dogrru duzgun diyebilirim sonrada vefat etti zaten. Kucuck bi risk dahi tasiyorsaniz normal dogum yapmayin lutfen dogum yeterince mesakateli bi surec kucuck bi zayiflikta baska bsey dogmasin.