Ummuhancendik ben 0-3 ay aldım. Tulum 1-2 tane aldım, hemen büyüyorlar. Alt üst takımları kolu bacağı kısa olsa da idareten giyebilir bi süre daha. Ama tulumlarda patikli altlarda o şans olmuyo. Bide 3-6 ay pek bişi almadım. Mağazalar hep açık, internette var. Alırım nasılsa diye. Önceden stoklamaya gerek duymadım. 0-3 ay aldıklarımı da çok almadım. Yetmezse ihtiyaç duyarsam alırım nasılsa devamını.