Umudumsuun Dünde post açmıştım yargılamayın lütfen🙏🏻 Bebegim detaylıda yüzünü göstermedi yarım gösterdi doktor sorun yok gibi dedi ama bu ultrason kağıdında çizgiler kafama çok takıldı yansıma olabilir dedi bana. Sonraki muayeneye kadar nasıl sabredicem bilmiyorum.. anlayan varmı ultrason görüntülerinden 🙏🏻 [url=https://www.hizliresim.com/3eaxc5m][img]https://i.hizliresim.com/3eaxc5m.jpeg[/img][/url] [url=https://www.hizliresim.com/qzwujfg][img]https://i.hizliresim.com/qzwujfg.jpeg[/img][/url]
metehaninannesiii Umudumsuun doktorunuz.bu konuds birsey demediyse bence kendinizi strese sokmayin derim
Mores Umudumsuun detaylı ultrasonda ihtimal bile olsa sizinle paylaşırlar diye düşünüyorum. Aynı doktora kontrol muayenesine gidin belki başka gün tam gösterir yüzünü bebeğiniz. Yine içiniz rahat etmezse başka doktora da gösterirsiniz.
Mom3834 Umudumsuun ilki yarık dudak gibi duruyor ama belli ki çok hareket etmiş kendini göstermemiş yansıma olabilir o yüzden canınızı sıkmayın simdilik bos yere, diğer görüntüde öyle bir şey yok
Umudumsuun metehaninannesiii sorun yok gibi diyor eminde değil çizgiyide kendim farkettim yansıma dedi ama işte insanın içini kemiriyor
Patisever Umudumsuun rabbim sağlıcakla gelmeyi nasip etsin. Başka bi doktora daha sor tatlım aklın takılmasın.yine görün doktora
Umudumsuun Patisever aslında bebek yüzünü açmıyot sorun bu bu görüntüyüde anlık yakaladı doktorum açsa net görünecel hersey
Patisever Umudumsuun o zaman hiiiç stres yapma tatlım 🥰 bu bebişler bizim ömrümüzden alıyorlar resmen Tek sağlıcakla gelsinlerde 🙏🏻💟🧿
Babykk Bence kendinızı bu kadar strese sokmayın yarık dudak normal ultrasonda da bellı oluyor demıstı doktorum ve olsaydı detaylıya kadarki surecte doktorunuz size soylerdı bence. Yansıma oldugunu dusunun rahatlatın ıcınızi.
Sogancik Umudumsuun canım ikinci fotoğrafta çenesinin altına kadar gölge bir çizgi var. Bence de doktorun dediği gibi yansıma bir çizgi ol .
Umudumsuun Patisever ay hiç sorma en basından beri herseye stres napalım 🤲🏻 Sağ salim doğsunlarda insallah💕💕🥰