Biz ilk hamılelıgımde yapmıstı k eşimle beraber. 😀 Eglencelı ama onun ıstedıgı cıkınca ben kabul etmedım benım ıstedıgım cıkınca o 😀😀😀 yani sonuç olarak kura ile karar veremedık 😀 ınternetten araştırırken denk geldım Asel ismine. eşime soyledım o da kabul etti.