hilalozdemir Kizlarree size bi sorum varr yardimci olun lutfen e bebekteki sut yapici icecek ise yariyormu bilginiz varmi dogumm yaptim 4 gun oldu sutum yokkk 😔😔😔
_Nurr- hilalozdemir dışı mavi olanı içmiştim yaramıştı bende ama sütüm hiç yok değildi tadı pekmezli su gibi bu arada birkaç tane alıp deneyebilirsiniz 🙏🏻
Kbrasmskbyrktr hilalozdemir humana stil tea emziren anne içeceği ile humana rezene çayı kimyonlu alabilirsin canim trendyoldan ben de her ihtimale karşı alicam
Gokcecelik hilalozdemir humana, komposto, rezene içiyorum ve bol su tabiki iyi gelmeye başladı sezaryen oldum bende 3.gun baya geldi
2sy Zeyzey97 evet kimyonlu cay diye geçiyor sanirim. Kirmizi renkli bir içecek oluyor sicak suya karistiriyorsunuz. Malt kullanmamistim ben
Zeyzey97 2sy bende humana kullandim gunde 3 bardak içiyordum ama 2.5 ay sonra sütüm asiri azaldı baska bir şey yaptınız mı 2.bebegimde deneyimlemek istiyorum
2sy Zeyzey97 anneler hosaf et vs.baya beslemeye calismisti beni ama kilo aldirmisti onlar da sute etkisi oldu mu bilmiyorum. Ben de bu sefer yesillik salata ve bol su ile sütümü artirmaya calisicam 😊
Didem11- Merhaba . bahsettiğiniz humana çayını hastane doğum zamanı götursek olurmu doğum yapar yapmaz içsek mesela bende Eylül başı doğum yapacağım insalllah. Sütüm gelmez diye çok korkuyorum..
Makif2112_ Malt alacaginiza pekmeze su katıp için ben hepsini denedim sütüm pek artmadi mama+süt şeklinde gittik biz
aysekmral hilalozdemir ben de yaramişti canım sütü gelıyodu ama az hastanede almişti eşim içtim ertesi gün hemşire sağdığında baya sütüm gelmişti