Canerkan1 30+6 bizim bebiş nazlıydı bu güne kadar hep sakladı kendini doktorum yüzde elli kız dedi bugün öğrendik yüzde yüz erkek bacak arasını gösterdi pembiş kıyafetler kaldı elimizde 😂 https://imgyukle.com/i/i8bbf
Rojdakoymen En korktuğum şey😑 neyseki bizimki her seferinde kız oldugunu gösterdi 😄 yani umarım öyledir 😁
Canerkan1 minikask35 aynen canım hayırlısı napalım 5 buçuk yaşında oğlum var bu yüzden 50 ye inanmak istedim dedim bide kız olsun yeter ama rabbim en iyisini en hayırlısı bilir