eses58 transferden sonra rapor çıkıyor zaten e devlete yazınca rapor die goruyorsun sonra ilaç kutularını alıp hastaneye götürüyorsun sana raporu hazırlayıp ,reçete veriyor onunla bide kutularla eczaneye gidip aliyorsun paranı her eczane kutuları istemiyor bizimki şerefsiz die istedi