Fatmanur41 10+1 hamileyim 2 gündür belimde ağrı hissediyorum ve ara ara karnıma sancı giriyor kanamam falan yok normal mi sizce kontrolüm ayın 27 sinde
mrsflowers Fatmanur41 normal canım adet olcakmış gibi hissediyor insan ayaklarının altına yastık koy yat ayakta fazla gezme
mrsflowers Fatmanur41 benim de ilk soluğu doktorda almıştım oda sıkıntı olmadığını istersen ağrılar devam ederse idrar ver enfeksiyon olabilir demişti devam ederse bi ver istersen için rahat eder 🥰