Kuzucukumsu Merhabalar bugun kontrolum vardı. Nst de sancım çıkmadı.2. Doğumum olacak inşallah.Çatı muayenesi yaparken doktorum 3 cm açıklığın var dedi. Haftaya çarşamba çantanla gel dedi😳 3 cm açıklığı olan hanımlar ne kadar süre sonra doğum yaptınız acaba?
Rumeysare Cumartesi gittim çatı muayenesi oldum 3 cm açıklık vardı muayeneden sonra kanamam oldu sancılarım başladı pazartesi sabah doğum yaptım bir avazda kurtulursun inşallah 🙏😘