Sinem123 cok teşekkür ederim 🙏🏻 32. Haftamda suyumun az oldugu soyledi doktorum o haftalarda hareketleri iyiydi ama ne olur ne olmaz diye 2 gunde bir kontrole geliyordum. En son bebeğin hareketleri azalmaya başladı doktoruma da soyledim, nstde agrı cıktı ve kalp atışı yavaş olunca riske atmayalım dedi, doğumdan sonra da zaten iyiki doğuma almışız suyun baya azalmış bebeğin kolları buruşmuş susuzluktan dedi. Hareketleri bu arada 2 saatte bir tekme atması gerek Veya gunde toplam 10 tekme atması gerek not diyordu bana o sekilde takip edebilirsiniz . İnşallah siz de sağ salim kucagınıza alırsınız bebişinizi