ozlemak42 Ilayda11 Ben 2019 da sezeryan doğum yaptım alttan kontrol yok ped kontrolü ve pıhtılaşma olmasın diye sezeryan yerine baski yapıyorlardi o kadar şimdi yapiyorlar mi bilmiyorum
Elif0712 Ilayda11 yok iki sezeryan dogum yaptim hic alttan kontrol olmadi hemsire beze bakiyor sadece acip kanama kontrolu icin birde biraz karna baski uyguluyor hic zorlamadi beni
Eski9 Ilayda11 46 gün oldu doğum yapalı bugün kontrole gittim hem alttan hem karından baktı herşey yolunda dedi