Kizlar o igneyi hicmi hic hissetmedm sadece ilaci verirken hissediyorsunuz mis gibi uyusuyorsunuz sonda dan hic korkmayn ben uyustuktam sonra istedim cunku cikartirkende hic acimadi cok sukur gelelim cekistirme vs hissettim
diyenlere gram hic biseu hissetmedm zaten bes dk icinde kizimi cikarttilar
sukurler olsun ne cekistirme hissettim ne de dikimi vs ama herseyi kendim anlayabiliyordum
bi hastane de calisma gecmisim oldugu icin bol
bol foto cektiler ameliyatta cekmislerde sagolsunlar sonrasina gelince yukari odaya cikinca hic biseu hissetmiyorsunuz zaten yavas yavas agrilar basliyor kum torbasi vardi bende az da bisey bastirdilar
Ama asla acimadi cunku uyusuk
sonra alttan dusununki pis kan aksin diye benii alttan parmak ile muane edildi vs kanlar
akti gitti karisik yaziyorm biraz ama aklima geldikce kusura bakmayin kesinlikle depend alin kurtarici net soyluyorum sadece tek konuda agladim oda ilk kalktigimdaa zaten karsiya bakarak kaldiriyolar
sizi ama o acinin tarifi yoktu bende dikisleriniz yaniyor sanirsiniz aciik yaraya kolanya dokmus gibi dusunun ilk yuruyus beni mafetti ama kizim icin ktlandim sonra desteksiz yurudum gazim
cikti bunlar icin ne mi yaptik evden gold sade kahve gecirmistik onu ictim bes alti bardak hic agrim olmadi sukur bas agrisi vs. Sonra kayisi hosafi kurtariciniz kesinlikle ve bitter cikolata betibr bisküvi ve bolca suuuu gunluk 3-4 lt kadar wc girince biraz dikkat
edin o kadar ilk gun agriniz olmasi cok normal oda hemsireler surekli agri kesici yapiyor zaten ay karisik ama
cok guzellllll simdi prensesim yanimda uyuyorrrrr
ve ben allaha binlerce kez sukurler olsun diyorum
Ve kesinlikleeeeeee spinallllllllllllllllllll diyorum baskada bisey demiyorum 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Simdikten dogum yapicaklarin allah yardimcisi olsun