Bide benim 3 hafta 6 günlük görünüyor su an programda bu haftalarda hafif bel ağrısı baş donmesi biraz iştahsızlık belirtileriniz oldu mu normal mi ? Normal de ben bu aydan gebe kaldığımı düşünmüyorum yüksek ihtimal geçen aydan biraz daha büyük olduğunu düşünüyorum regli bekliyorum ona göre doktora gidicem gene de bi danışayım dedim