Merhaba hanımlar doktor amniyotik bant olduğunu söyledi bebeğe değmiyor ama yakın dedi sürekli takipte kalcaksin koparsa bebeğin biyerine dolaniyormus ozamanda müdahale edilir belki biseyse olmayabilir diyo çok tedirgin oldum aynı durumu yaşayan varmı neler yaptınız ne önlemler aldınız düşük riski var gibi sürekli dinleneceksin ağır iş yok dedi doktor siz neler yaptınız