Birtanemm Bence başla artık canım yavaş yavaş ancak alınıyor zaten inan ki listesi, alması,gelmesi,yıkaması ve ütülemesi derken zaman öyle bir geçiyor ki anlatamam . Bez ve ıslak mendil olarak ben prima tercih ettim , şampuan , yağ falan olarak mustela aldım normalde dalin kullanıyordum bu sefer bunu denemek istedim yumuşatıcı olarak uni baby aldım kokusu çok hoş deterjan olarak dalin aldım sıvı ama duru granül alcam arkadaşımın dediğine göre daha temiz yıkıyormuş 😊