GamzeDurmus ben oldum
cunku anne ve babam seker hastasi doktorum genetik sebepli yapmanın dogru olacagini düşündü 75 lik teat yapti ac karna laboratuvar sizi yonlendiriyor zaten ve içilen kutu gazoz gibi hic tadi berbat degil dandik gazoz gibi. Dolayisi ile sizi takip eden doktorunuzu dinlemenizi tavsiye ederim
kilo alimi kontrollu olan genetik yatkinlik öyküsü olmayan hamilelere yapmiyorlar artik