Gizemmm12 benim ilk gebelikte gittiğim doktor Bihter senem hanım, muayenede memnun olmadığımız belli bir durum olmamıştı ama eşim hep geçiştiriyor uzun süre ilgilenemiyor diyordu, bana normal geliyordu. Doğum zamanı izne ayrıldı başka bir doktor girdi doğumuma. Siz neden memnun değilsiniz acaba