KumsAlyaa hicbir onleme ihtiyaciniz yok. Bende cekildim sadece sunu oneririm filminizi birden fazla dr a gosterin cunku unlu bir prof da rahim filmi temiz denmesibe ragmen 1,5 sene uzerine farkli dr gittim ve gecirmis oldugum kurtaj sonrasi rahimde yapisiklik oldugunu soyledi. Histeroskopi ile acildi yaisiklik 2. Ayimda hamile kaldim 🙏🏻 Lutfen o yarim perde dedikleri size zaman kaybettirir ve aylar a husrana ugramayin 🙏🏻