Mina06 evet belki fazla olabilir ama olduktan sonra yapilcak bişey yok 😊 tek sıkıntımız kilo olsun hepimizin ilerleyen zamanlarda dikkat edildikten sonra düzene girer inşallah 🥰 benim bebeğim de bı sure ilerlemesi onden gitti kilosu haftası filan sonra ki kontrol de haftasıyla uyumlu çıktı herşey olabiliyo yani 😊