pembesarelle Arkadaslar en son sabah kahvalti yapmistim demin titremeye basladim soguk terler doktum elim ayagim tutmaz oldu sekerimi olctum 45 cikti hemen birseyler yedim ama hala iyi degilim…. bu bende surekli oluyor acaba diyabetim mi var 28 haftaligim…..
Mavi34 pembesarelle 45 baya tehlikeli bir rakam özellikle gebelikte. Muhtemelen bir diyabet durumun var. Öyle rahatsizlandiginda hemen 2 tane kesme şeker ye şekeri en cabukno toparlıyor. Sonrada meyve suyu büsküvi snadavic gibi ufak birşey atıştır yarim saatte bir ölç şekerini. Bir doktorada görün bu durum icin
eylusko pembesarelle sürekli birşeyler atistitmaniz gerekiyor. ac kalmayın allah korusun sekerin düşüğü de tehlikeli komaya bile sokabiliyor. ağzınıza sürekli biseyler atın kuruyemiş meyce yoğurt galeta . çok kötü olunca küp seker