Az önce doktordan çıktım 22 haftalık gebeyim doktorum kalpte bir skrun görüp direk fetal ekoya gönderdi beni şimdi ise oradaki doktor bana göz yanılması olabilir ama küçücük kalpte delik görüyorum dedi 32.haftandan kontrole gel dedi şimdiden kafama takmaya başladım sürekli dualar ediyorum inşallah delik gider diye ne zor bir şeymiş bu sıkıntılar içerisinde yaşamak