İlk gebeliğimin 14. Haftasındayım kaç gündür kanamam dursun diye uğraşıyorum..
Çevreden aldığım yorum çok bozdu beni
Vücut kabul etmiyorsa çocukta sıkıntı (engelli ) olur diye.
Evlat nası olursa candır tabi her anne baba gibi biz de cinsiyetten önce sağlıklı olsun diye dua ediyoruz.
Rabbim tüm evlat isteyene sağlıklı bir şekilde versin inşallah 🙇
Böyle bir şeyi sizler de duydunuz mu?