Tucc Kızlar kaçıncı haftaya kadar tetanoz aşısı yaptırabiliyoruz bende sürekli bi aksilik çıktı yaptıramıyorum şimdide karantinadayım zamanı geçicek diye korkuyorum sizler kaçıncı haftada yaptırdınız ??
Sevgikaya1525 Tucc cnm tm bilmiyorum ama ilk doz 20 haftaya kadar glba yapılması gerekiyor sağlık ocağını arayıp sorablrsn ben de 2 dozumu geç olmuştum bi sorun olmamıştı normlde 1 doz 2doz arası 1 ay olması gerekirken ben 2 buçuk ay vurmamıştım ağrısından korktuğum için😂sonunda zorla yaptırdılar geçmiş olsun bu arada canm benim
Senayyaprak33 Tucc canım ben 17. Haftamda ilk tetenoz yaptırdım tabi biraz geç kaldım ama yapıldı 2. De 1 ay sonrası
Tucc Sevgikaya1525 Nurtrky teşekkür ederim kızlar beni sağlık ocağından aradılar 18. Haftada bebek hareketlerini hissettikten sonra yaptırabilirsiniz demişti memlekete geldim hastaneye gittim yapmıyorlar sağlık ocağına gittim misafir kabul etmiyorlar şimdi olduğum yerde gittim daha önce aşı yok elimizde gelin haftaya yapalım dediler ama covid oldum sağlıkçılara ulaşamıyorum ekipler yapmıyormuş ne yapıcam bilmiyorum
Tucc derya46 şuan biraz rahatladım 😀 bende 23 e girmek üzereyim karantinam biter bitmez hemen gidicem inşallah yine aşı yok demezler
Sevgikaya1525 Tucc cnm nasıl kabul etmiyorlar bende izmirde otruyorum diyarbakıra aileme gittm orda ilk dozumu olsum cnm bi iki hafta beklemenden sıkıntı olmaz😢
momiesbabies Tucc merhaba bende memlekete gittim güvenemedim hastaneye olmadım, çokta zorunlu bir aşı değil çoğu kişi olmamış bende olmadım çok kafanıza takmayın..
Tucc Senayyaprak33 işte ben daha ilk dozu bile yaptıramadım yapmıyoruz dediler aşı yok bilmem ne dediler tam olacaktım aşı gelicek dediler karantina çıktı sürekli bi aksaklık çıkıyor anlamadım gitti
Minaminisi Tucc 32.haftaya kadar diye biliyorum. off bende yarın yaptıracağım şimdiden stres bastı. İğne falan değil korkum, resmen felçli gibi oluyorum ben tetanozda. Herkes böyle olmuyo bu arada yanlış anlaşılmasın 😁 beni fazla etkiliyor.
Tucc Yan etkisi falan inşallah olmaz tabi ama bi an önce yaptırmak istiyorum üzerimde yük resmen strese giriyorum her geçen gün 😀Minaminisi
Tucc ecemsmom derya46 bende gitmeden önce tekrar bi arıcam bakalım inşallah yaptırırım bu sefer ilk doz yeterli mi bilmiyorum ama normalde iki doz oluyor diye bilgim var canım neden sana tek doz yaptılar
ecemsmom Tucc ben doktoruma sordum sağlık ocağı çağırıyor yaptırmalımıyım dedim oda tavsiye ediyorum yaptır 1 doz yeterli olur demişti
Sevgikaya1525 Tucc kuzum sen iki doz yap yoksa insanlar afedersn salak mı o kadar ağrıyı çeksinler ben kimden duyduysam iki doz ve ztn doktora da hemşireme de sordum bi doz yeterli olur mu ağrı çok oluyor dayanamam dedim bana ikinciyi yapmazsan birincinin hiç bi etkisi olmaz dedi
Sevgikaya1525 ecemsmom cnm eminmisin ben hem doktoruma hem sağlık ocağına sordum ilk doz korumaz dedi ikincidoz korur seni dedi yani bidoz yetersiz yoksa nedn herkese 2 yapılsın
Tucc Sevgikaya1525 başta gittik konuştuk tamam dediler sonra gittik kabul etmiyoruz dediler işlerine nasıl gelirse öyle davranıyorlar
Sevgikaya1525 Tucc glba öyle olmuş yoksa yapıorlar çnkü bende babamlarda misafir girişli gösterdim yaptılar
Tucc Mom3834 heryer farklı söylüyor bende stres yapıyorum böyle olunca banada bebek hareketlerini hissettikten sonra demiştiler inşallah geç kalmam 😊
Gizemdmr Tucc ebe tanıdığım var 28. Haftada sorun olmayacağını söyledi bence de geç kalmış olmazsınız.