Hanımlar merhaba 2 defa üst üste 7 ay arayla parsiyel mol gebelik geçirdim ikinci kürtajım üzerinden 9 ay geçti 3. Kez denemeye korkuyorum başından geçen var mı varsa fikir vermenizi rica ediyorum iyi şeyler duymaya ihtiyacım var ne yapacağımı bilmiyorum