Fatmaens34 Aysel0707 orası kalabalık olmuyor yazlık villaların olduğu bi plaj yani biz bide sabah erken gidicez o yüzden boş olur lanet virüs bi salmadı ki zaten 🙄 bıktık
Fatmaens34 Aysel0707 neden ki kalabalıktır orası ya ben sevmiyorum öyle akvaryum gibi, yüzmeye yer yok 😂😂