Tüp bebekle 6 haftalık gebeyim ama gebeliği öğrendiğim zaman bir anda çok fazla kan boşaldı kese bile olmadığı için doktora gidemedim iğne vurundum ertesi gün lekelenme şeklinde olup o kanama bitti hamdolsun. Şimdilerde gene peçeteye sürekli kan geliyor geçen doktora gittim doktor diyor kese etrafında kanama gözükmüyor tertemiz diyor. Peki bu kan nerden geliyor kızlar yaşayan var mı benim gibi :( biter mi bu kanamalar lütfen yardım