Liyaaaaam Haftaya cuma randevum var günler geçmiyor resmen belirtimde yok hiç hamile gibi değilim bu arada 6+3m sizde durumlar nasıl belirtileriniz var mı ???
teletabi Liyaaaaam mide bulantım ve halsizliğim çok fazla🥺7+5 iz yarın kontrolüm var inşallah duyucaz 🤲🏻
Syd23 Liyaaaaam bende cumartesi gidicem 6+3 de kalp atışı vardı ama duyamamistik. Çok ciddi kabızlık mide bulantısı ve hafif kusma var :(
halimeshn Biz 8 haftalık oldu bende de hiç bir belirti yok 🙈geçen hafta duyamadık kalp atışlarını bakalım bu hafta duyarız inşallah 🌸
AnnelikHayali Sat’a göre 8 hafta, ultrasona göre ise 7+5 görünüyorum. ☺️ İki gün önce gümbür gümbür duyduk kalp atışlarını çok şükür. 😍darısı başınıza kızlar. Bulantılarım biraz hafifledi benim bu hafta. Göğüs hassasiyeti var biraz.
Sumeyye27 Bende 6+4 inanılmaz mide bulantısı bel ağrısı ve halsizlik mevcut patartesi randevum var inş duyacağız kalp atışlarını💓
SekerAnne Biz de 6. Hafta duyamadık alttan da istemedim adet tarihine göre 9 haftalık olduk bu hafta gideceğiz inşallah duyarız☺️