Hanzade175 Arkadaşlar merhaba, İsimli hastane çıkışı yaptıran var mı instagram da 3 lü veya 4 lü dusunuyorum. Nerden ve ne kadar a yaptırdınız? Önerilerinizi yazar mısınız?😊
Omerhatice Hanzade175 3 lu takım yaptirdim 75 tl idi kargoyla birlikte.. mucizeminikler sayfasına yaptırdım ayriyeten 2 tanede isimli yastık yaptırdım onlarda ikisi 80 tl idi
Edibeda Hanzade175 tanesini 70 TL ye yaptırdım şapka eldiven tulum çok memnun kaldım çok kaliteli ikincisini de yaptırdım
Hafissee 1Mld-asel cok güzel kızım bir aylık oldu hala oluyo üstüne geçen çekim yapıp attım profilime de var bak istersen
Zelsonr Hanzade175 Annebebeklereozeltasarimlar sayfası. Tulum eldiven şapka 55 TL ücret, 13 TL kargo canım. Bu benim oğluşuma yaptirdigim iki gün önce geldi, https://resimyukle.link/i/4TNPsQ
Heather Hanzade175 tugbakuguforbaby hem insta hem web satışı var oğluma ordan yaptırdım kızıma da iaim bulayım ordan yaptırırım.