Merhaba birşey sormak istiyorum. Allah kısmet ederse yarın doğumum var fakat iki gündür sola yatınca ve sırt üstü yatınca nefesim kesiliyor nefes gözlerim kararıyor zor doğrulup normal nefes almaya başlıyorum. Sağa yatınca da bebek baskı yapıyor. Daha önce bunu yaşayan var mı yoksa doğum stresi falan mı bu 🤷🏼♀️