Ellaa ben 36 haftalık hamiliyim aileden genetik olarak gelen düşük tansiyonluyuz hep takip ettim ayaklarımınyukarı kaldırdım ve Dr me sordum oda bebeğe kan akımı gittiği için çok güzel bişey olduğu söyledi düşük tansiyonumun ama benim hiç 6 ya düşmedi büyük hep 9 8 arası oldu küçük 3 4 arası kendimi kötü hissettiğimde hep ayaklarımı yukarınkaldırdım Allah’ıma şükür iyiyiz