asyamerve Kızlar merhaba. Çoğumuz instagram kullanıyoruz. Oyuncu anne Şermin Yaşar’ı duyanlarınız olmuştur iki gün önce eşini kaybetti. (Allah rahmet eylesin) Son paylaşımının altındaki yazıyı okuyunca o kadar etkilendim ki. Düşündüm ben eşime bunun ne kadarını yapıyorum böyle paylaşımlarımız oluyor mu onunla her şeyi eşten mi beklemek gerek vs bana o kadar güzel bir ders verdi ki evliliğimin bundan sonraki evresinde yuvam için mutluluğum için çok güzel örnekler buldum orda. Siz de okuyun belki sizi de harekete geçirir belki hepimize iyi gelir 🙏🏻 🤗