Elisa01 Kızlar 7+2 hamileyim tsh değerim yüksek çıktı 4.59 doktorum ilaç başladı gebelikten sonra bu değer normale biniyor mu yoksa ömür boyu ilaç mı kullanacam çok canım sıkıldı 😢
Zeynep9120 Elisa01 benm hep gebelikte cıkıyor belki seninde öyledir normale döner bence takipte olmak lazım
Hilal-95 Elisa01 bnmde 4.22 çıktı 4. Haftada hemen ilca başladık kayıp yaşadım cnkü daha önce bu yuzden gebelik boyunca kullanmam gerekıyomuş ve her ay kontrole gidiyorum arkdaşımdada var ve dopum yaptı hala kullanıyor kalıcı olablıyrmuş
Babyface Elisa01 Benimde ilk zamanlar çok yüksek çıkmıştı 4 lerdeydi.2 aya yakın ilaç kullandım şimdi 1.90 lara düştü.O yüzden takibi bırakmayın hamilelikte en önemli şeylerden biri
Elisa01 rabiaksoy ilaç kullanmam sorun değilde doğumdan sonra devam eder mi diye düşünüyorum ömür boyu ilaç kullanmak istemiyorum 😢