ilkgebelik123-_ Kızlar neler yapıyorsunuz 🌸kızım çok hareketli maşallah en son 24de gittim hastaneye bı sıkıntı yoktu sabırsızlıkla doğacağı günü bekliyorum kıyafetlerine falan bakıyorum henüz çok bişey almadik ama nasıl mutlu oluyorum 🌸🌸👧🏻
Zeynep9120 ilkgebelik123-_ 27+1 benmde seker yüklemesi yaptırdınz mı benm biraz yüksek cıktı malesef tekrarlanacak test 100 lük yaptırıcam ptesi günü
Meleklerimmm3 ilkgebelik123-_ 26+5 ten selam kıpır kıpırız maşallah herşey yolunda gibi haftaya kontrolümüz en son 22 de girmiştim özleştik iple cekiyorum sağlıklı doğumlar hepimize 🥰
bahtnurr1 ilkgebelik123-_ bizde 28 haflatık olcaz az kaldı ama biran önce doktora gidip görmek istiyorum 🥰 alışverişe başlamak için sabırsızlanıyorum 😂
BurcuArslan Zeynep9120 28+6 ben açlık tokluk sekerime baktırdım saglik ocağında doktoruma gösterdim şeker yüklemesi yaptırmadım tahlilleri zaten bi sıkıntı olsa çıkarmış ilk oğlumda yaptırdım 2. Oğlumda yaptırmadım şimdide gerek duymadim
minikask35 Zeynep9120 ben yaptırdım direk 75lik sınıra yakın dedi ama diyete gerek yokmuş sadece kendin biraz dikkat et ekmek tuketmemeye çalış dedi canım ama doymuyorummm🙄
Haticekbky Bende 24 te gittim 647 gram demişlerdi sonra devlet hastanesine gittim iyi çocuk dedi hiç bişey söylemeden ewe yolladı mal bunlar ya
minikask35 ilkgebelik123-_ 27+4 den selam bizimkide çok hareketli ya sanki hiç uyumuyo gibi normalde 4-5saat uyanık olmaları gerekmiyo mu 😊
BurcuArslan minikask35 bizimkide çok hareketli maşalah bide 18 saat uyurlar yazıyor İnternet’e nerdee yarım saat belki uyuyor 🤣🤣🤣tekmeler le uyuyup tekmelerle uyanıyorum sanki hiç uyumamış
minikask35 BurcuArslan iyi yalnız değilim en azından bende çocuğun yeri mi dar acaba sürekli tekmeliyo diyodum🤣. Ay doğunca böyle olmaz dimi🤦
BurcuArslan minikask35 İnşallah karninda neyse doganda o derler ama benim ortanca oğlan çok hareketliydi 35. Haftada doğdu ama full uyuyodu oyuncak bebek gibi memeye bile ağzını acmazdi minciklardim uyansjn diye uykuda zorla agzina sokardım altını değişip uykuya devam lohusaylen bile 2 saatte bir alarm kurup yatardım inşallah abisine benzer
minikask35 BurcuArslan ay hayalimdeki çocuk 🤣 benim ilk bebeğim o yüzden fikir sahibi değilim yanımda ailemden bı yardimcida olmucak insallah uslu olur😊
BurcuArslan minikask35 inan bana tek olunca daha güzel kalabalıkta kurduğun düzen kaçıyor ben ilk oğlumda çok çektim kalabalıktı ama gece herkes odasına çekiliyor sen tek uğraşıyorsun ama 2.de ayrı evdeydim böyle rahattı bakalim şimdi bana destek verecekmiş oğulları kardeşini buyuturken