Son adet tarihim 23 Aralık ve eminim zaten planlı bi gebelik , bebeğim ilk başlardan beri ileriden gidiyor . Dün kontrolüm vardı 33 haftalık olması gerek ama 34+6 çıktı 15 güne yakın ileriden gidiyor doğumda son adetime göre değilde ultrasonda bebeğin ilerleyişine göre olucak. doktor biraz tombik ve uzun boylu bi bebek olucak diyor ☺️ Varmı benim gibi bu durumu yaşayan anneler ? Sizin doktorlarınız neler diyor siz ne düşünüyorsunuz 🌸🌸