minikcivcivim benim eşim yurtdışında. Canın ne istiyosa ye, belki bebiş istiyodur diyo 😂 30 haftalık oldum. Şükür bi sıkıntı yok. Görümcelerim de aynı şekildeler sağolsunlar. Hatta kolayı en büyük ablasının gazıyla içtim 😝 olur mu bacıııımmm, istiyorsan kendini geri koyma sakın haaa iç iç, 1 çay bardağı olsun iç demişti 😂Sonra ben onu kutu kolaya çıkardım. İki kutu kola falan içtim heralde şimdiye kadar. Arada da çay bardaklıklar desem 😝 anca 1 lt 😝😂😂