Merve-bebek 2melek_annesiii cihanpol kesinlikle Bülent doktor cok iyi ben şuan İstanbuldaym ama imkanım olsa gelip orda doğururm
Drf 2melek_annesiii ben kızıltepedeyim cihanpolu hastane olarak beğenmediğim için değiştirdim doktorlarını bilemiyorum ama
2melek_annesiii kızlar benim doktorum var özel kliniği var hastaneyi biz seciyoruz doğum için odaları olsun refakatçi sistemi olsun her açıdan hangisi daha iyidir
Minigim24 2melek_annesiii mehmet emine mi gidiyorsunuz ? o konuda net birsey söyleyemeyeceğim ikiside aynı gibi ama orada yatış yapan biri yardımcı olursa sizin açınızdan iyi olur
Nailek7 2melek_annesiii meh 2melek_annesiii canım mehmet eminde ikili test yapılıyor mu bizde doktor değiştirdik mehmet emini öneren çok oldu. Sen nerede yaptırdın ikili testi?
2melek_annesiii Minigim24 evet ona gidiyorum diyarbakırdada yaptırıyormuş buralar içime sinmezse oraya gideceğim artık
Merve-bebek Minigim24 ewrt ayrıca yengem de orada doğum yaptı bende yanındaydım ve bi çok kişi yanına gitti herkeste çok memnun kaldı ondan
Minigim24 Merve-bebek ya bende hastasıyım 3-4 keredir gidiyorumda numarasını almayı unuttuyprum hep şimdide covide yakalandık nasıl ulaşabilirim bilginiz varmı ?
Gulann 2melek_annesiii cihanpol e gidiyorum. Kısmetse orda doğum yapacağım. Şuanlık memnunum Bi sıkıntım yok.
Merve-bebek Minigim24 hayır maalesef herhangi bi bilgim yok şuan ben evlenip İstanbula geldim şimdi o yüzden hiç bi bilgim yok ama internetten Hastanesi’nin numarasını alıp sekreteri ile görüşebilirsiniz müsaitse onunla görüştürür sizi de
2melek_annesiii Nailek7 ben ikili test yaptırmadım yaptırmak istemedim ama bana isterseniz yaparım demişti yapıyorlar demekki cnm