smnr000 ilk hamileliğiniz
sanırım ☺️ Bende öyleydim ilk hamileliğimde hamileliğim rahat geçti takipsiz hasta olarak Zerrin hanımda doğum yaptım ben ilk doktorumla anlaşamadık son ay saçma sapan davranışı oldu ama Zerrin hanım da normaldi herşey normal diyordu ama bebek den dolayı bide bendeki ödemden dolayı sezeryan dediğinde bende korkmuştum
normalden korkmuyordum sezeryanda korktum ama şükür rabbime çabuk toparladım doktorum iyiydi benim dikişim de sıkıntı olmadı ayağa kalktım bebeğime baktım 3 sene sonra yeniden hamileyim ama şu an sezeryan izim hiç
Görünöüypr bile ☺️ Bakalım bunda nasıl olacak ssvd istiyordum fakat doktorum yaptırmıyor o yüzden başka doktora da ben cesaret edemiyorum sezeryan olacağım yeniden inşallah ☺️ Korkularınızı anlıyorum ama gerçekten korkmayın kısmette nasıl doğum olursa olsun sonuç olarak ikiside zor anne olmak bunu gerektiriyor 😊hayırla kurtarsın rabbim 🥰