Merve09somyurek Arkadaşlar 30+1 haftalık hamileyim tüy dökücü kremin zararlı olduğunu duydum bu zamana kadar jilet kullanmadım kullanmak da istemiyorum ağdanın bi zararı var mı
umranozby Ağda yaptirabilirsin canım sadece kendini kasma rahat olmaya çalış ben dr sorduğumda lazer dışında hepsi olur dedi