Kızlar dün test yaptım negatif çıktı ama bi kaç gün önce test yapmıştım silik çizgi çıkmıştı dün yaptığımda çıkmadı. Kafam karıştı. Ağrım vardı dün adet olcm herlde dedim ama olmadım. Şuan da hafif var ama kanama yok. Sizce kan mı versem. Byle bisey yaşayan oldu mu hiç.