Elif4334 canım bende 36+3 de gittim karin cevresi 3 hafta geriden geliyo dedi kilosu da azdi 2450 gram şimdi 37 oldum pazartesi gidicem gelisim geriliginden dolayi sezerysn olabilirim bebek kuveze girermi acaba bide tam bi bebek gibidir dimi 40 a kadar beklemeye gerek yok normal bebek gorunumu icin ayy sacmaliyo.olabilirim korku endise bi arada olunca