Her dk bişeyler düşünüyorum . Kardeşim uzmanlık eğitimine gidecek ona üzülüyorum . Eşim zaten iyi değil ona üzülüyorum benim yanımda pek olmuyor. Ailemi özlüyorum oraya gidince kocamı özlüyorum. Eşimin anası kötü davranıyor ona üzülüyorum . Psikolojik olarak bittim ben. Ve daha 22haftalık 😓 dün ağladım ağladım şimdi karnımın altı ağrıyor ve çok korkuyorum