Busraelif03 hiç bişi yapmadım. Ama normalde de zaten dengeli beslenmeye çalışan birisiyim, bide 3-4 litre su içiyorum günlük. O muz ceviz bişiler diyolar ya. Çok yedim öncelerde hiç bi işe yaramıyor bence. Zaten doktorda senin elinde değil plasentana bağlı dedi. Sağlıklı beslen bol su iç yeter dedi. Şimdi de yiyorum ama kararında normal bi şekilde.